Na czym polega pozycjonowanie stron?

Dobra pizza Toruń - Pizzeria Toruń - Prawdziwa włoska pizza
Pizza – przysmak całego świata
16 lutego, 2017
Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Atrakcyjne strony www
17 lutego, 2017

Czym nazywamy pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty przynosi pozycjonowanie stron? jaki jest koszt pozycjonowania stron? To najczęstsze pytania zadawane przez Klientów agencją SEO zanim wybiorą tego rodzaju usługę.

Skuteczność pozycjonowania zależna jest od kilku czynników, oraz stosowanych technik. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w opowieściach o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i wiedzy na temat sekretnego algorytmu Google. Najczęściej te jednostki, sprzedające tanie i szybkie pozycjonowanie, w rezultacie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Ich metodą jest spamowanie, które w dłuższym czasie okazuje się dla nas bardzo niekorzystne. Pozycjonowanie za wszelką cenę nie jest zatem dobrym wyjściem, a podniesienie takiej strony do poprzedniej pozycji może zająć nawet cały rok.

W dzisiejszym artykule po kolei pokażemy Wam jak powinno wyglądać skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży SEO nie brakuje.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie stron?

Z całą pewnością możemy stwierdzić, że żyjemy w dobie Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony internetowe są często wybierane, odnoszą materialny sukces w rzeczywistości. Popularność tych stron nie jest jednak kwestią przypadku, ale szczegółowo przemyślanej kampanii reklamowej. Techniki takie jak pozycjonowanie stron, czy zarządzanie profilem w mediach społecznościowych podwyższa możliwości firm na złapanie wielu nowych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Powód jest bardzo łatwy w zauważeniu – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w każdej chwili mogą stać się Klientami Twojej firmy.

Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać firm w Internecie. Pewnie korzystałeś z wyszukiwarki Google. Po wpisaniu określonej frazy, np. Salon fryzjerski Toruń, ukazała Ci się lista wyników. Sugerując się zasadą im wyżej tym lepiej, wchodziłeś na strony przedsiębiorstw, które uplasowały się w pierwszej 10. Tak też działa ponad ¾ osób korzystających z wyszukiwarki Google. Praktycznie wszyscy zwracają uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście organicznych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na dalsze strony. W sumie wychodzi na to, że najważniejszym atutem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją stroną większego grona odbiorców.

Pozycjonowanie stron krok po kroku

Pozycjonowanie strony ma wpływ na wzrost jej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Strony układane są w tym rankingu w odpowiedniej kolejności, adresującej do ich trafności z wpisywanym słowem kluczowym. Układanie tych wyników zajmują się roboty Google, których funkcjonowanie opiera się na potężnie zbudowanym algorytmie, udoskonalanym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem wysoce skomplikowanym procesem, często odkrywanym metodą wieloletnich testów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Realizując określone działania w kodzie strony i obserwując zmiany jej pozycji, mam możliwość wyłącznie domniemać jakie są czynniki mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie. Warto wyróżnić takie jak:

  • optymalizacja strony – poprawa wydajności i zmiany w kodzie strony spowodują, że dana witryna będzie bardziej przyjazna dla robotów wyszukiwarki. Niepozornie duże znaczenie ma również bogactwo słów kluczowych w tekstach na stronie.
  • popularność witryny – dbałość o odpowiednią ilość pochodzących z wartościowych stron linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych spowoduje, że tak samo jak zainteresowani usługami Klienci, boty Google także zwrócą swoje oczy na konkretną stronę. Aby stworzyć bogate zaplecze linków zewnętrznych możesz postawić własne strony zapleczowe.
  • aktualizowanie wpisów – wysokiej jakości i interesująca treść to jedno, a bieżące aktualizacje strony to drugie. Interesujące według Google witryny to takie, na których wciąż jest jakiś ruch. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – to dziś najważniejsza sprawa, dlatego że co raz więcej ludzi korzysta z urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do wielkości określonego ekranu i zawsze działają szybko, co docenią roboty Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników oddziałujących na wzrost pozycji strony w organicznych wynikach Google. Spora liczba agencji oferujących pozycjonowanie rozpoczyna pracę z Klientem od określenia fraz kluczowych. Prawdziwi fachowcy pomogą Tobie znaleźć takie frazy, dla których zaawansowany wzrost pozycji strony będzie kwestią kilku tygodni. Niektóre firmy zaproponują Ci zbudowanie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich zasobów. Nie obawiaj się tego pomysłu. Jest to sygnał, że firmy te dbają o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nie korzystny spam, który jak Wam opisaliśmy, może was wiele kosztować. Co do ceny, standardowe pakiety pozycjonowania oferowane są w cenie od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to wygórowana cena? Nie, jeżeli zdasz sobie sprawę ilu lojalnych Klientów możesz zyskać tylko przez to, że Twoja strona będzie wyżej niż strony konkurencji. Warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz – rezultaty pozycjonowania widoczne są dopiero po kilku tygodniach. Jeżeli ktoś zaoferował Tobie znacznie krótszy termin, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Zależy Ci na bezpiecznym pozycjonowaniu – odwiedź naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok